Bijdrage Harro

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

De Par5 methode: de nieuwe standaard in acquisitie

Hoe kom ik aan nieuwe klanten? Dit is een van de belangrijkste vragen voor iedere ondernemer, commercieel manager, salesprofessional of zelfstandige. Naast marketing, social media en netwerkinspanningen, blijft proactieve acquisitie een effectieve manier voor het generen van nieuwe leads en klanten. Tijd dus voor de nieuwe standaard in acquisitie: de Par5 methode. Dit is een volledig geïntegreerde aanpak van het ontdekken en selecteren van leads tot het maken van zinvolle afspraken. Alle belangrijke kanalen en communicatiemiddelen komen aan bod, waaronder social selling, referral marketing, netwerken, offline events, telefoongebruik, mailingen en krachtige online tools.

In deze interactieve presentatie neemt Harro Willemsen, auteur van het boek de Par5 methode, je mee in de deze positieve en effectieve acquisitieaanpak. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een prettige, professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten. Je gaat met meer plezier acquireren en je prospects worden verrast door een prettige ‘human-to-human’ aanpak. Daarbij haal je een conversie die vijf tot tien keer hoger ligt dan bij traditionele acquisitiemethoden.