SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Harro is sales trainer, auteur, ondernemer en marketeer. Hij is werkzaam als partner bij 3to1: een specialist in maatwerk trainingen, workshops, presentaties en coaching op het gebied van sales, communicatie, management en vitaliteit. Hij geeft al meer dan vijftien jaar trainingen, workshops, presentaties en coaching op het gebied van business-to-business acquisitie en sales. Hij heeft gewerkt voor meer dan 250 organisaties in de Benelux en hebben duizenden professionals opgeleid en gecoacht. Daarvoor heeft hij 10 jaar als salesprofessioneel en salesmanager gewerkt in een complexe Business-to-business-omgeving. Harro is een echte vernieuwer van het salesvak en ontwikkelt voortdurend nieuwe salesmethodieken en trainingsmethoden. Hij schreef meer dan honderd artikelen, columns en whitepapers en heeft een eigen YouTube kanaal met salesvideo’s.

willemblom

Willem is meer dan 30 jaar werkzaam in sales en marketing functies. Ondernemend, een goed commercieel manager, die winst- en omzetgroei altijd paart aan creativiteit en succesvolle new business development. Herhaaldelijk bewezen succesvol in omzetgroei en het behalen van zijn targets. Bepaalt in hoge mate de eigen weersomstandigheden en is te typeren als: dynamisch, inspirerend, energiek, prettig in de omgang, betrouwbaar, verbindend en stevig. Denken èn doen zijn hierbij uitgangspunten. Gevoel voor en ervaring met relatiemanagement en klantenbejegening. Gedreven om kwaliteitszorg te garanderen volgens de overeengekomen normen, resultaatgericht, grote persoonlijke kracht om effectieve werkrelaties met collega's, leidinggevenden, managers en directieleden te handhaven binnen de geldende afdelingsgrenzen door middel van mondelinge en schriftelijke communicatie.

Achtergrond: Hotelschool.

Creeër, Durf, Verbind, Deel en Herhaal, zijn bronnen voor duurzame verandering en vooruitgang naar maatschappelijk actief ondernemen die ik met plezier en passie deel.

Een verfrissende kijk op omzet GROEI!

frans02-150x150

Frans is software ontwikkelaar en eigenaar van 365 Cloud House. Speerpunt is het ondersteunen van sales en marketing processen. "Een applicatie zoals CRM software dekt niet de lading. Iedereen in de organisatie heeft met klanten en relaties te maken. Om alle disciplines goed te laten samenwerken is een centraal platform een must." Bedrijven maken ICT veel te complex, daarom falen ICT projecten heel vaak met alle kosten en bijwerkingen, zelfs met standaard software. Frans is niet geboren in het IT landschap. Voor een CRM fabrikant was hij jaren verantwoordelijk voor new business en een dealerkanaal. Daarna was hij onder andere een aantal jaren verantwoordelijk als supervisor in een Callcenter. Vanaf de eerste Microsoft Access versie heeft hij voor organisaties waar hij in dienst was apps ontwikkelt.  In 2017 heeft hij het roer omgegooid en 365 Cloud House opgezet om van zijn "hobby" zijn werk te maken.